Imposible procesar la plantilla:FreemarkerTemplate: menus/ruta.html Page: menus/ruta.html. get(plugin@seo@va) failed on instance of org.canyamo.apps.menus.items.model.i18n.I18nMenu

Llista definitiva Llibres, Menjador i Col·le Xec 2017

(6)

'EDUCACIÓ' 1 de setembre de 2017

A continuació es poden consultar els resultats definitius de les ajudes escolars de l’Ajuntament de Riba-roja per al curs 17-18, el Xec de Tornada al Col•le (Col•le Xec), Menador, i Llibres per a segon cicle d’educació infantil segons la convocatòria publicada el dia 13 de juny de 2017.

L’Ajuntament de Riba-roja destinarà 107.550 € a Col•le Xec,  a llibres per a infantil 23.845 €, i 95.000€ a menjador escolar, per a atendre la totalitat de les sol•licituds presentades dins del termini de la convocatòria.

Es presenten dos llistes per cadascuna de les ajudes, les de les sol•licituds finalment admeses, i les de sol•licituds excloses i el motiu de la seua exclusió.

Les llistes presenten la següent informació:
o    La taula i el dia que el sol•licitant podrà arreplegar l’ajuda. El sol•licitant podrà autoritzar a altra persona per arreplegar l’ajuda mitjançant autorització firmada i fotocòpia del seu DNI.
o    Nom del beneficiari/a organitzat alfabèticament.
o    Puntuació obtinguda.
o    Quantitat de l’ajuda concedida o el motiu de l’exclusió.

Menjador: Cal recordar que, en el cas de les ajudes per al menjador, que la condició prèvia necessària és que l’ajuda siga concedida per la Conselleria d’Educació, serà doncs quan el nostre ajuntament completarà les ajudes fins el 100%. En conseqüència, és molt important que les persones sol•licitants siguen conscients que si a partir del dia 11 de setembre decideixen fer ús del servici de menjador i després Conselleria els denega l’ajuda seran ells qui hauran d’abonar les dietes al centre.

Finalment es presenten les sol•licituds excloses per haver estat presentades fora de termini.

El lliurament de les ajudes de Col.le Xec i llibres per a infantil tindrà lloc en les instal.lacions del Centre d’Informació Jovenil, C/Crist dels Afligits, 25 (front l’antiga estació), del dia 4 al 8 de setembre amb la finalitat de lliurar les ajudes abans de l’inici del curs escolar.
Les ajudes seran lliurades de 9 a 14 i de 17 a 19 hs, un horari més ample per facilitar que totes les persones puguen arreplegar l’ajuda.

Per evitar aglomeracions hem distribuït els beneficiaris per dies i per taules, i esta informació estarà exposada en l’entrada del CIJ.
Les persones beneficiàries podran arreplegar la seua ajuda la setmana del 4 al 8 de setembre en horari de matí (9 a 14) o de vesparda (17 a 19).