Menu Screen Reader

Menu Utilidades

Elegir Idioma

  • Imprimir
  • Contactar

Buscador

8

ORIENTACIÓN AL USUARIO

Está usted en:
  • Imprimir

'Riba-roja mes neta, mes ciutat' obri una nova etapa en el servici d'arreplega de residus

(1)
L'Ajuntament de Riba-roja llanša una campanya informativa que arribarÓ pr˛ximament als domicilis de tots els ciutadans i ciutadanes.

'SERVICIS P┌BLICS' 28 de marš de 2011

(id: 1789)L'Ajuntament de Riba-roja del Túria, des de la Regidoria de Servicis Públics, ha posat en marxa la nova campanya ‘Riba-roja mes neta, mes ciutat', amb l'objectiu de donar a conéixer les millores i prestacions de la nova concessionària del servici, SAV, Agricultors de la Vega de València. La informació de la nova campanya arribarà a tots els veïns per mitjà de repartir en les busties díptics informatius, amb l'objectiu d'involucrar a tots els ciutadans per a mantindre net el municipi.

L'empresa, que va començar a prestar servici el passat 1 de febrer, ha iniciat la renovació progressiva de tots els contenidors del nucli urbà i urbanitzacions i ha implantat un nou servici d'arreplega diària que es reforçarà els dissabtes a la vesprada. Per a això ha adquirit sis vehicles nous d'arreplega de residus, dos d'ells amb sistema de càrrega lateral.

(id: 1787)La renovació del parc de contenidors de càrrega lateral aporta grans avantatges als ciutadans, ja que posseïxen una millora ergonòmica i funcional, i també facilita l'accessibilitat a persones amb mobilitat reduïda. Altres avantatges són la reducció de males olors per mitjà d'un registre per ventilació, la reducció de contaminació acústica a causa del pedal i maneta amb elastòmers que tenen al final de la carrera i la tapa amb retard en el tancament. A més es tracta de contenidors reciclables 100% que reduiran el consum energètic en el procés de la descàrrega i permeten una major neteja de totes les superfícies i tapes, tant de la part interior com a exterior.

(id: 1791)Durant l'acte de presentació, la regidor de Servicis Públics, Raquel Argandoña, va manifestar que la posada en funcionament del servici ‘marca un abans i un després. Com a objectiu ens hem proposat oferir el millor servici, més modern i sense variacions en el cost per al ciutadà'. Per la seua banda, l'alcalde de Riba-roja del Túria va manifestar ‘seguir en la línia de millora portada fins al moment' i va destacar algunes prestacions que beneficiaran el ciutadà ‘es va a duplicar l'arreplega de poda en les urbanitzacions'-va dir.

(id: 1800)En el díptic informatiu també es dóna a conéixer els ciutadans l'establiment d'un nou horari per a depositar els residus que s'establix de 20.00 a 23.00 per a evitar les males olors i així millorar la imatge del municipi.

Altres aspectes de què s'informen en la nova campanya són el calendari d'arreplega de poda i el calendari d'arreplega de mobles. El ciutadà també disposarà a partir d'ara del telèfon gratuït d'Informació de Residus (900 714 318), per a qualsevol dubte relacionat amb la gestió dels residus urbans.

 

En el document adjunt es troba: